Wednesday 7 December 2011

Preview Bujang Terlajak di Auditorium UPSI - GAMAT !

Berita Bujang Terlajak ;

30hb November 2011



Bertempat di Auditorium Universiti Pendidikan Sultan Idris di Tanjung Malim, tayangan preview Bujang Terlajak berlangsung. Filem terbaru arahan Prof.Razak Mohaideen telah berjaya menawan hati lebih 600 penuntut UPSI.

Gelak ketawa dan tawa ria kedengaran dari permulaan hingga berakhirnya tayangan filem komedi tersebut. Penerimaan memang tidak menghampakan. Response "audience" terhadap lawak-lawak spontan Johan, Nabil dan Saiful memang luar biasa.

Daripada sokongan serta sambutan penuntut UPSI, ianya menjadi satu kayu pengukur bahwa filem Bujang Terlajak bakal memecah box office melepasi kutipan biasa dan tidak dihairankan jika ianya mencipta rekod baru dalam jumlah kutipan. Kekuatan lakonan Johan, Nabil, Apek, Fazura dan Mustapha Kamal memang mantap. Malah pelakon baru Shaheed Salim (dari Singapura) yang memegang watak Jibab turut menyerikan sambutan di UPSI.

Syabas BUJANG TERLAJAK !
Filem BOX OFFICE 2012 !
Tiket dijangka habis "sold out"
Datang awal ke pawagam pada 19hb Januari 2012

5 comments:

  1. Aku surf kat mana mana dalam internet mesti kuar Bujang Terlajak nih...Dalam tweeter habis bebudak cite pasal filem nih...So aku tekad nak gi tengok...

    ReplyDelete
  2. I love u APEK...Apek lakon..aku mesti gi tengok..Ni best nih...

    ReplyDelete
  3. Apek,Nabil,Johan & Fazura...mmg best laa korang dalam Bujang Telajak nie...

    ReplyDelete
  4. aku da tengo 3 kali...cube xnk gelak..tp gelak jugak...blom smpai scene lawak aku da gelak dulu...hahaha...memang best giler...rugi xtengok...

    ReplyDelete
  5. aku da tengok 3 kali..cube xnk gelak..tp gelak jugak..blom smpai babak lawak..aku da gelak dulu..memang best giler...

    ReplyDelete