Wednesday 7 December 2011

Bujang Terlajak Meletup di Dewan Sri Budiman - UITM, Shah Alam !

Berita Bujang Terlajak ;

6hb Disember 2011


                                           Barisan crew produksi dan pelakon Bujang Terlajak

Tayangan filem Bujang Terlajak di Dewan Sri Budiman UITM, Shah Alam, sangat memberangsangkan. Para penuntut UITM dan wakil-wakil Fakulti tidak kering gusi dari permulaan hingga ke akhir filem. Resipi Prof.Razak Mohaideen yang menggabungkan Otai Komedi - Saiful Apek dengan dua Maharaja Lawak - Johan dan Nabil benar-benar menghidupkan filem Bujang Terlajak ini.




Komedi yang bersahaja dan Nabil yang menggunakan gaya lakonan yang diajuk dari suara latar animasi komik JEPUN dalam bahasa malaysia benar-benar berjaya membuat penonton ketawa terbahak-bahak.

Berikut adalah komen seorang penuntut di blogspotnya - 



Mesti korang gelak sampai lenguh-lenguh mulut, 
urat kentut tercabot !
Yayahana - UITM, Shah Alam


8 comments:

  1. Saya yang tak mau gelak pun tergelak akhirnya...Lawak maut !

    ReplyDelete
  2. Best...Memang Best !

    ReplyDelete
  3. Gi lah tengok di panggung..orang utara kata.."halai duit hampa"....memang very relaxing komedi...

    ReplyDelete
  4. saya ada disana masa tu..mmg meriah laa satu dewan tu..best!!!

    ReplyDelete
  5. saya ada di sana masa tu..perhh mmg meriah laa dewan tu..Bujang Telajak mmg best!!!

    ReplyDelete
  6. nak ikotkan bnyk2 citer kalo tengok 3x da muak...tapi BUJANG TELAJAK BERBEZA...3x aku tengok tetap aku gelak...yang syoknye...aku dah gelak dulu sebelom babak lawak 2 kuar...Superb tol filem ni!!!

    ReplyDelete